کافه بورس

آموزش و تحلیل بورس تهران

کافه بورس

آموزش و تحلیل بورس تهران

نرم افزار مدیریت سبد سهام بان

افزونه تابلو خوانی MetaTSE

بورسدان

دسترسی سریع

تمدید اعتبار کد فعالسازی نرم افزار سهامبان

نرم افزار مدیریت سبد سهامبان

نرم افزار هوشمند مدیریت سبد سهامبان

25 روز دیگر تا بازگشایی حق تقدم شنفت

شنبه, ۸ آذر ۱۳۹۳، ۰۸:۳۹ ب.ظ

براساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده تیر ماه سال جاری، با توجه به افزایش سرمایه شرکت نفت پارس از محل سود انباشته و همچنین مطالبات و آورده نقدی در نهایت سرمایه مجموعه فوق از 250 میلیارد ریال به 750 میلیارد ریال افزایش یافت.

در همین راستا، مدیر سهام شرکت نفت پارس در خصوص زمان بازگشایی نماد حق تقدم های استفاده نشده ناشی از افزایش سرمایه اظهار داشت: هنوز حق تقدم های استفاده نشده ناشی از افزایش سرمایه به فروش نرفته و علاوه بر آن، با برآوردهای در نظر گرفته شده حداقل تا 25 روز دیگر سهام جایزه ناشی از اجرای این برنامه به پرتفوی بورسی سهامداران اضافه می شود.

باقر سبزواری در ادامه مدت زمان انتشار آگهی استفاده از حق تقدم شرکت نفت پارس را 10 روز اعلام کرد و گفت: پس از مراحل عرضه سهام حق تقدم های "شنفت" بایستی پس از تأیید حسابرس نامه سازمان بورس در راستای میزان استفاده از حق تقدم های منتشر شده را دریافت نماییم.

وی حسابرس شرکت نفت پارس را مؤسسه حسابرسی مفید راهبر عنوان کرد و خاطر نشان کرد: مهلت پذیره نویسی استفاده از سهام حق تقدم های "شنفت" در 4 شهریور ماه سال جاری به اتمام رسید و تأخیر کنونی در تبدیل حق تقدم های ناشی از افزایش سرمایه شرکت به سهم در راستای برخی از اشتباهات به وجود آمده در پرداخت های مربوط به ارزش اسمی حق تقدم ها به دیگر حساب های شرکت می باشد.

مدیر سهام "شنفت" در پایان یادآور شد: تمامی مراحل قانونی تبدیل حق تقدم های سهام شرکت نفت پارس به سهم انجام گرفته است و سرمایه جدید "شنفت" حداکثر تا مدت 8 ماه آینده بایستی ثبت گردد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی