کافه بورس

آموزش و تحلیل بورس تهران

کافه بورس

آموزش و تحلیل بورس تهران

نرم افزار مدیریت سبد سهام بان

افزونه تابلو خوانی MetaTSE

بورسدان

دسترسی سریع

تمدید اعتبار کد فعالسازی نرم افزار سهامبان

نرم افزار مدیریت سبد سهامبان

نرم افزار هوشمند مدیریت سبد سهامبان

علت توقف رتاپ چه بود؟!

پنجشنبه, ۶ آذر ۱۳۹۳، ۱۱:۴۶ ق.ظ

نماد معاملاتی شرکت تجارت الکترونیک پارسیان طی دوشنبه هفته جاری به منظور برگزاری مجمع عمومی فوق العاده جهت تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه و نیز با توجه به تعدیل پیش بینی درآمد هر سهم متوقف شده است.

در همین ارتباط، مدیر مالی شرکت تجارت الکترونیک پارسیان عنوان کرد: برنامه افزایش سرمایه از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران بابت تأمین هزینه های ناشی از خرید تجهیزات مخابراتی، زیرساخت های شرکت و نیز خرید دستگاه کارت خوان اجرایی می شود که البته میزان افزایش سرمایه "رتاپ" در مجمع فوق العاده روز جاری و با تصویب سهامداران مشخص خواهد شد و طبق مجوز اخذ شده از سازمان بورس و اوراق بهادار طی دو مرحله به اجرا درخواهد آمد.

سمیرا عسگری در خصوص تعدیل پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی جاری"رتاپ" افزود: توقف نماد معاملاتی شرکت به دلیل ارسال اطلاعات با اهمیت در حوزه های مختلف فعالیت "رتاپ" به سازمان بورس و در راستای اطلاع رسانی به سازمان و سهامداران انجام پذیرفته و موضوع اعلام تعدیل مثبت سود برآوردی مطرح نبوده است. برهمین اساس گزارشات مربوطه پس از بررسی سازمان منتشر می شود و نماد معاملاتی "رتاپ" بازگشایی می شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی