کافه بورس

آموزش و تحلیل بورس تهران

کافه بورس

آموزش و تحلیل بورس تهران

نرم افزار مدیریت سبد سهام بان

افزونه تابلو خوانی MetaTSE

بورسدان

دسترسی سریع

تمدید اعتبار کد فعالسازی نرم افزار سهامبان

نرم افزار مدیریت سبد سهامبان

نرم افزار هوشمند مدیریت سبد سهامبان

اخبار مهم برای خودروسازها تمامی ندارد

پنجشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۵، ۰۱:۳۱ ب.ظ

مدیرعامل گروه پژو سیتروئن در راس هیاتی از شرکت سایپا کاشان بازدید کرد.





کارلوس تاوارس مدیرعامل گروه پژو سیتروئن (PSA) به همراه هیاتی بلند پایه از شرکت سایپا کاشان بازدید خواهند کرد و با مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در راستای همکاری های مشترک نشستی خواهند داشت.

در این بازدید علاوه بر انجام مذاکرات بین طرفین بازدیدی از خطوط تولید شرکت سایپا کاشان انجام و قرارداد سرمایه گذاری مشترک دو شرکت سایپا و سیتروئن به صورت رسمی امضا می شود.

سهام بان


گفتنی است پیش نویس این قرارداد سرمایه گذاری مشترک در قالب جوینت ونچر دو ماه پیش بین دوطرف منعقد و از امروز به صورت رسمی اجرا خواهد شد.


تکمیلی.....

دکتر مهدی جمالی در مراسم امضا قرارداد سرمایه گذاری مشترک سایپا و سیتروئن در شرکت سایپاکاشان اظهارکرد: خوشبختانه پس از حدود یک سال مذاکره  فشرده با طرف فرانسوی، توانستیم به نتایج مدنظر دست یابیم و امروز شروع خوبی برای همکاری هر دو شرکت خواهد بود.

وی با اشاره به سابقه همکاری های خوب سایپا و سیتروئن در گذشته افزود: این موضوع با همکاری مشترک دو طرف به خوبی پیش رفت و امروز مرحله ای جدید از برنامه های همکاری سایپا و سیتروئن شروع شده و مطمئنیم در صورت اجرای صحیح برنامه ها، طرفین به اهداف خود دست خواهند یافت.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تصریح کرد: سایپا و سیتروئن تمایل دارند تا زمان طولانی سپری شده در مذاکرات را با شروع هرچه سریع تر همکاری در سایپاکاشان جبران کرده و مطابق برنامه های زمان بندی شده، تولید محصولات را در ایران آغاز کنند.

 جمالی در ادامه خاطرنشان کرد: باتوجه به این که مذاکره میان سایپا و سیتروئن منجر به دستیابی به نتیجه مطلوب برای هردوطرف بوده، امیدواریم این همکاری زمینه رشد و توسعه صنعت خودروسازی ایران را در کنار تولید محصولات جدید و به روز سیتروئن و عرضه همزمان در بازارهای داخلی و خارجی فراهم سازد.

بر اساس این گزارش، کارلوس تاوارس مدیرعامل گروه پژو سیتروئن PSA نیز در این مراسم گفت: پژو سیتروئن قصد دارد  محصولات خود را در سایه بهترین و مطلوب ترین روش همکاری در ایران تولید کند.

وی با اشاره به اظهارنظر مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا مبنی بر تمایل دو طرف برای سرعت بخشیدن به همکاری ها تاکید کرد: وجود اراده در طرفین برای رسیدن به موفقیت، ما را مجاب کرده که برای حضور در بازار ایران فعالیت های خود را با شتاب بیشتری دنبال کنیم.

تاوارس در خاتمه ضمن ابراز امیدواری نسبت به آینده همکاری میان سایپا و سیتروئن گفت: با تولید محصولات باکیفیت قصد داریم پاسخ گوی نیاز مشتریان در بازارهای ایران و جهان باشیم.

شایان ذکر است در ادامه هیات بلند پایه فرانسوی به همراه مدیران ارشد گروه خودرو سازی سایپا از خطوط تولید شرکت سایپا کاشان بازدید کرده و با امضاء قرارداد سرمایه گذاری مشترک سایپا و سیتروئن رسما آغاز همکاری ها را از امروز شروع کردند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی