کافه بورس

آموزش و تحلیل بورس تهران

کافه بورس

آموزش و تحلیل بورس تهران

نرم افزار مدیریت سبد سهام بان

افزونه تابلو خوانی MetaTSE

بورسدان

دسترسی سریع

تمدید اعتبار کد فعالسازی نرم افزار سهامبان

نرم افزار مدیریت سبد سهامبان

نرم افزار هوشمند مدیریت سبد سهامبان

تحلیل تکنیکال نماد شاوان 95/07/10

يكشنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۵، ۰۲:۱۶ ب.ظ

پالایشگاه لاوان همواره از نمادهای پر طرفدار فرابورسی ایران بوده است که در ادامه تحلیل تکنیکال آن مورد بررسی قرار خواهد گرفت 



همچنان مانند تحلیل های گذشته ابتدا نمایی باز از کل دیتاهای موجود سهم را مشاهده میکنیم. این کار باعث می شود از نگاه نوسانی به سهم خوداری نماییم. ملاحظه می فرمایید که قیمت سهم از 4150 تا 550 تومان افت داشته است.


اکنون در چارت زیر با رسم خط روندی که مشاهد می نمایید روند نزولی بلند مدت سهم شکسته شده است و با یک پولبک مناسب تغییر روند خود را تثبیت نموده است.



در چارت زیر حرکت سهم در یک کانال بزرگ قرار داده شده است و در قالب یک الگوی AB=CD با فلش های مشخص شده انتظار حرکت سهم به سمت 1700 تا 1800 تومان در میان مدت را خواهیم داشت و طبیعی است که اگر تحلیل ما درست باشد در رسیدن به این هدف نوسانات زیادی خواهد داشت. لذا با خطوط روندی نازک تر سعی در بررسی جزئی تر این حرکت خواهیم نمود.



سهام بان

در چارت زیر الگوی حرکتی مورد انتظار خود را با فلش نمایش داده ایم. همانطور که مشاهده می شود سهم خط روند داخل کانال را به خوبی شکسته است و در معاملات امروز (95/07/11) به این خط روند شکسته شده پولبک مناسبی زده است. انتظار می رود در معاملات آتی تا 1200 تومان که محدوده مقاومتی بعدی است حرکت نماید. اعداد نشان داده شده از حمایت ها و مقاوت هایی است که خطوط چارت های بعدی نمایش خواهند داد.


در چارت زیر ترکیب دو چارت بالا را بر روی هم ملاحظه می فرمایید.

سهام بان



در چارت زیر خطوط حمایت و مقاومت هم به چارت اضافه گردیده است تا بدانیم که سهم نسبت به چه سطوحی از قیمت واکنش نشان خواهد داد.


لذا محدوده 1080 تومان جهت ورود به سهم منطقه بسیار مناسبی خواهد بود و تا 1200 تومان انتظار رشد برای سهم متصور هستیم. با این حال توجه داشته باشید که سود اصلی را سهامدارانی خواهند برد که تا 1400 و 1700 سهامدار این سهم باشند.


تنها را حمایت شما از ما کلیک بر روی تبلیغات سایت می باشد




نظرات (۱)

واقعا دستتون درد نکنه. این تحلیل کاملا شبیه یه کلاس آموزشی کار شده است.
پاسخ:
خوشحالیم که مفید بوده برای شما و از اظهار لطفتون بی نهایت سپاس
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی