کافه بورس

آموزش و تحلیل بورس تهران

کافه بورس

آموزش و تحلیل بورس تهران

نرم افزار مدیریت سبد سهام بان

افزونه تابلو خوانی MetaTSE

بورسدان

دسترسی سریع

تمدید اعتبار کد فعالسازی نرم افزار سهامبان

نرم افزار مدیریت سبد سهامبان

نرم افزار هوشمند مدیریت سبد سهامبان

کوتاه از کدال (93/10/21)

يكشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۳، ۰۹:۱۴ ب.ظ

حسینا شفاف سازی کرد :
  • شرکت طی اطلاعیه ای اعلام کرده است که عملیات اجرایی پروژه سرمایه گذاری شرکت خدمات دریایی و بندری سینا در بندر بوشهر ( جزیره نگین ) بر اساس تفاهم نامه امضا شده با سازمان بنادر و دریانوردی به زودی با استعانت از پیشگاه حضرت حق آغاز خواهد شد که پس از امضای قرارداد مربوطه با سازمان یاد شده میزان سرمایه گذاری ، مدت زمان اجرای پروژه و درآمدهای متصوره متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد .

عملکرد 9 ماهه چکارن :
  • شرکت کارتن ایران در جدیدترین گزارش منتهی به 93/12/29 خود سود هر سهم شرکت را مبلغ 653 ریال اعلام نموده است که نسبت به پیش بینی قبلی شرکت بدون تغییر بوده است شرکت در دوره 9 ماهه خود توانست به ازای هر سهم 283 ریال سود کنار بگذارد و 43 درصد از پیش بینی هایش را پوشش دهد.

گزارش 6 ماهه حسابرسی شده فنورد :
  • شرکت نورد و تولید قطعات فولادی در جدیدرین گزارش ( حسابرسی شده ) 93 خود سودهر سهم شرکت را مبلغ 188 ریال اعلام نموده است که نسبت به گزارش قبلی ( حسابرسی نشده ) با تعدیل مثبت 8 درصدی همراه بوده است شرکت در 6 ماهه نخست خود موفق شد به ازای هر سهم 78 ریال سود محقق کند و 41 درصد از پیش بینی هایش را پوشش دهد.  سود ناخالص شرکت با افزایش 18 درصدی مبلغ 12 میلیارد تومان گزارش شده است .

پوشش 3 ماهه ثشرق :
  • شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال شرق در جدیدترین گزارش منتهی به 94/06/31 خود سود هر سهم شرکت را مبلغ 468 ریال اعلام نموده است که نسبت به پیش بینی قبلی شرکت بدون تغییر بوده است شرکت در 3 ماهه نخست خود موفق به پوشش 54 درصدی شده است و توانست به ازای هر سهم 255 ریال سود کنار بگذارد .
گزارش 9 ماهه خشرق :
  • شرکت الکتریک خودرو شرق در جدیترین گزارش 93 خود سود هر سهم شرکت را با سرمایه 31 میلیارد تومان مبلغ 108 ریال اعلام نموده است که نسبت به پیش بینی قبلی شرکت بدون تعدیل گزارش شده است شرکت در 9 ماهه خود موفق شد به ازای هر سهم 96 ریال سود کنار بگذارد و 89 درصد از پیش بینی هایش را پوشش دهد.
تعدیل منفی در ستران :
  • شرکت  سیمان تهران در جدیدترین گزارش خود سود هر سهم منتهی به 93/12/29 شرکت را مبلغ 738 ریال اعلام نموده است که نسبت به پیش بینی قبلی شرکت با کاهش 25 درصدی همراه بوده است شرکت در دوره 9 ماهه خود توانست به ازای هر سهم 357 ریال سود کنار بگذارد و 48 درصد از پیش بینی هایش را پوشش دهد .شرکت علت این تعدیا را اینگونه اعلام نموده است که :
  1. انحراف نامساعد مبلغ فروش عمدتاً ناشی از کاهش مقدار 751000 تن و تغییر درفروش انواع محصولات و همچنین تخفیفات داده شده به دلیل شرایط رکود بازار نسبت به بودجه مصوب سال 93 می باشد .
  2. کاهش هزینه مالی نسبت به بودجه سال 93 ناشی از انتقال ، سهم هزینه های مالی مربوط به اجرای طرح واحد نهم بوده که به دارائی های د رجریان تکمیل انتقال یافته است .

  3. کاهش مبلغ مالیات در مقایسه با بودجه ناشی از استفاده از معافیت ماده 138 قانون مالیاتهای مستقیم در ارتباط با اجرای طرح واحد نهم می باشد .

  4. افزایش درآمدهای غیرعملیاتی عمدتاً مربوط به درآمد سرمایه گذاری شرکت برق و انرژی پیوند گستر پارس به مبلغ 105.573 میلیون ریال در سال 93 بوده که در بودجه مصوب مبلغ 40.000 میلیون ریال پیش بینی گردیده بود .

  5. تعدیل بودجه سال 1393 براساس هزینه های واقعی 9 ماهه و برآورد دوره سه ماهه چهارم محاسبه گردیده است .

  6. کاهش مبلغ بهای تمام شده عمدتاً ناشی از عدم خرید 170000 تن کلینکر به دلیل رکود بازار در مقایسه با بودجه سال 93 می باشد .

کوتاه از عملکرد 12 ماهه ثاخت :
  • شرکت بین المللی توسعه ساختمان در جدیدترین گزارش منتهی به 93/06/31 سود هر سهم شرکت را بر اساس عملکرد واقعی 12 ماهه مبلغ 147 ریال اعلام نموده است که نسبت به گزارش قبلی با تعدیل منفی 9 درصدی همراه بوده است فروش شرکت مبلغ 56 میلیارد تومان گزارش شده است که نسبت به گزارش پیش بینی قبلی با کاهش 17 درصدی همراه بود.
عملکرد 12 ماهه بالبر ( حسابرسی شده ) :
  • شرکت کابل البرز سود هر سهم شرکت را بر اساس گزارش ( حسابرسی شده )  عملکرد واقعی 12 ماهه ، مبلغ 39 ریال اعلام نموده است که نسبت به گزارش ( حسابرسی نشده ) قبلی شرکت با افزایش 11 درصدی همراه بوده است . فروش شرکت با افزایش 3 درصدی مبلغ 140 میلیارد تومان و  سود ناخالص با افزایش 5 درصدی مبلغ 15 میلیارد تومان گزارش شده اند .
تعدیل مثبت در رتکو :
  • شرکت بازرسی فنی و کنترل خوردگی تکین کو در جدیدترین گزارش خود سود هر سهم منتهی به 93/12/29 شرکت را مبلغ 1500 ریال اعلام نموده است که نسبته به گزارش قبلی شرکت با افزایش 15 درصدی همراه بوده است شرکت در 9 ماهه خود توانست به ازای هر سهم 1266 ریال سود کنار بگذارد و 84 درصد از پیش بینی هایش را پوشش دهد . ضمنا شرکت علت این تعدیل مثبت را فروش سوله در منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر و افزایش درآمد ناشی از قراردادهای جدید اعلام نموده است .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی