کافه بورس

آموزش و تحلیل بورس تهران

کافه بورس

آموزش و تحلیل بورس تهران

نرم افزار مدیریت سبد سهام بان

افزونه تابلو خوانی MetaTSE

بورسدان

دسترسی سریع

تمدید اعتبار کد فعالسازی نرم افزار سهامبان

نرم افزار مدیریت سبد سهامبان

نرم افزار هوشمند مدیریت سبد سهامبان

پاکشو 184 تومان سود شناسایی کرد!

دوشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۴۳ ب.ظ
شرکت گروه صنعتی پاکشو در دوره 12 ماهه منتهی به 29 اسفند ماه 93 مبلغ یک هزار و 291 میلیارد و 268 میلیون ریال سود خالص داشت که بر این اساس مبلغ 1845 ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت.

شرکت گروه صنعتی پاکشو طی ارسال صورت های مالی 12 ماهه منتهی به 29 اسفند ماه 93 به صورت حسابرسی نشده اعلام کرد در یکساله گذشته با سرمایه 700 میلیارد ریال مبلغ 6 هزار و 577 میلیارد و 80 میلیون ریال درآمد حاصل از فروش خالص داشت.
  • از درآمد این شرکت بهای تمام شده کالای فروش رفته کسر شد و سود ناخالص دوره به دو هزار و 195 میلیارد و 318 میلیون ریال رسید.
  • از سود ناخالص دوره نیز هزینه های اداری، عمومی کسر و درآمدهای عملیاتی اضافه شد و معادل یک هزار و 842 میلیارد و 433 میلیون ریال سود عملیاتی دوره محاسبه شد.
  • از سود عملیاتی دوره نیز هزینه های مالی و مالیات کسر شد و درآمد های غیر عملیاتی به آن اضافه شد و معادل یک هزار و 291 میلیارد و 268 میلیون ریال سود خالص بدست آمد و بر این اساس مبلغ 1845 ریال سود به ازای هر سهم در نظر گرفته شد.
  • به سود خالص دوره نیز سود انباشته ابتدای سال اضافه شد و در نهایت مبلغ یک هزار و 299 میلیارد و 896 میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی