کافه بورس

آموزش و تحلیل بورس تهران

کافه بورس

آموزش و تحلیل بورس تهران

نرم افزار مدیریت سبد سهام بان

افزونه تابلو خوانی MetaTSE

بورسدان

دسترسی سریع

تمدید اعتبار کد فعالسازی نرم افزار سهامبان

نرم افزار مدیریت سبد سهامبان

نرم افزار هوشمند مدیریت سبد سهامبان

شنیده های تالار شیشه ای (93/08/09)

شنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۳، ۱۲:۲۸ ق.ظ

 فقط برای نمونه انتشار عمومی کردیم و بعد از این "شنیده های تالار شیشه ای" فقط در بخش "کاربران ویژه" ارائه خواهد شد.



پترول: شایعاتی مبنی بر ورود گروه مالی ملت، پتروشیمی مبین، بیمه ایران، کارکنان مپنا و بانک سینا و عدم عرضه هلدینگ خلیج فارس در این قیمت ها شنیده می شود.

کهمدا: افزایش نرخ محصولات، عدم تعطیلی کوره شماره 2 در سال 93 و ورود ماشین آلات و تجهیزات کوره جدید از شنیده های کهمدا می باشد. به اعتقاد برخی از کارشناسان کهمدا تا پایان سال می تواند تا 1600 ریال نیز سود محقق کند.

والبر: مالکیت مستقیم و غیرمستقیم شرکتهای مختلف داروسازی که با شانس افزایش مقدار و مبلغ فروش در امسال و سال آتی روبرو هستند، در کنار همچنین راه اندازی قریب الوقوع شرکت سبحان انکولوژی که به تولید داروهای ضدسرطان می پردازد، نگهداری سهم را در میان مدت توجیه پذیر کرده است.

همکاران سیستم: این شرکت در اثر قراردادهای جدیدی که با ورود به صنعت پتروشیمی خواهد بست، می تواند در سال آینده تعدیل eps ناسبی داشته باشد.

زنگان : طبق شنیده هایی غیر موثق زنگان قرارداد خرید 60 هزار تن خاک با عیار 48 درصد بسته و تقریبا 30 هزار تن خاک نیز دریافت کرده است، خبرهایی ازافزایش سرمایه این شرکت نیز شنیده می شود..

شبهرن: انتظار می رود که در هفته های جاری نفت بهران با رشد قیمت برخی محصولات خویش مواجه شود. این در شرایطی است که قیمت مواد اولیه در شرکت با کاهش همراه بوده است.

وآتی :علاوه بر گزارش مثبت شیران ، سود تصاعدی سال بعد و افزایش سرمایه شایعه شده است که باردیگر فروش بلوک شیران این بار به یک خارجی مطرح شده است .

 عرضه اولیه لیزینگ امید : مدیرامور سرمایه گذاری های شرکت مدیریت سرمایه گذاری امید از کارشناسی مجدد ساختمان واقع درخیابان مطهری و برنامه عرضه اولیه ۱۰ درصد سهام شرکت لیزینگ امید در فرابورس طی ماه آینده خبر داد.

ثفارس: زمزمه فروش برخی پروژه های ثفارس در شیراز همچنان این سهم را نزد بخشی از سرمایه گذاران مطلوب جلوه می دهد ، این در شرایطی است که با کسادی بازار مسکن ، فروش املاک تنها به صورت تهاتر امکان پذیر است. با این حال اخبار تایید نشده از تلاشها برای فروش پروژه های شرکت در شیراز حکایت دارند.

خاهن: شنیده شده خاهن ممکن است مدت زیادی بسته باقی بماند، دیروز نیز شاهد جا به جایی های گسترده در این نماد بودیم، عده ای از تعدیل بالای مثبت این نماد صحبت می کنند که تایید نشده است.

وتوسم : شنیده ها حکایت از این دارند که با اعام سود جدید شرکت سرمایه گذاری توسعه ملی احتمال تعدیل سود برای شرکت مادر یعنی سرمایه گذاری بانک ملی می تواند محتمل باشد و شنیده شده شرکت توان تعدیل سود تا 1300 ریال به ازای هر سهم را خواهد داشت.

غبشهر: شنیده شده غبشهر در نظر دارد به عراق روغن صادر کند و رشد سهم در چند روز اخیر بدون تاثیر از این شایعه نبوده است .

غالبر: مدیر مالی شرکت لبنیات کالبر شایعه احتمال تعدیل منفی سود غالبر در گزارش عملکرد 6 ماهه را تکذیب کرد

ثمسکن: خبرهایی از تعدیل مثبت این شرکت تا 47 تومان در آذر ماه به گوش میرسد

ذوب: شنیده ها حکایت از افزایش سرمایه 50 درصدی این شرکت دارد

شمواد: شنیده ها حکایت از این دارند که در طی دعوا بین شرکت شصفها دادگاه رای را به نفع شمواد صادر نموده است و شصفها باید مطالبات شمواد را پرداخت نماید.

شبهرن: شنیده ها خبر از افزایش فروش محصول ضد یخ شرکت در نیمه دوم سال می دهند. این شرکت تا کنون 10 درصد از سود خود را پوشش داده و پیش بینی نموده از این فروش بتواند باقیمانده سود را نیز تا پایان سال پوشش دهد

گروه ساختمان : در این گروه شنیده شده که با سیاست های جدیدی که به زودی ابلاغ خواهد شد این بخش از رکود خارج میشود

رتاپ : شنیده ها نشان از افزایش و رشد میزان تراکنش های الکترونیکی دارند خبری که میتواند منجر به تعدیل مثبت سود هر سهم شود .

غپینو: شنیده می شود که درخواست افزایش سرمایه 75 درصدی شرکت به سازمان ارسال شده است و در حال پیگیری می باشد. طبق شنیده ها مجوز افزایش 15درصدی نرخ محصولات غپینو در نیمه دوم سال به تصویب رسیده است.

 سایپا: شنیده ها حکایت از عرضه 13 محصول جدید این شرکت دارند و گویا شرکت بدنبال گسترش بازارهای صادراتی است. همچنین شنیده شده برگ سهام متعلق به افزایش سرمایه شرکت در روزهای آتی آزاد خواهد شد و میتواند از فشار فروش بکاهد

 سرمایه گذاری دارویی تامین: خبرها حکایت از جابجایی پرتفوی این شرکت دارد که با این جابجایی شرکت های پر بازده به پرتفوی اضافه خواهند شد و شرکت را با تعدیل مثبت خوبی مواجه خواهد کرد

گروه دارویی: شنیده ها خبر از این دارند که قرار است دولت بودجه داروهای یارانه ای را تامین نماید و قیمت داروها آزاد شود

اخابر: شنیده شده شرکت مخابرات به دلیل عضویت بین المللی با کاهش قیمت پالس های مکالماتی و اینترنتی مواجه است و این منجر به تعدیل منفی شرکت خواهد شد

وخارزم: شنیده شده این شرکت یکی از سهامداران بزرگ بانک صادرات می باشد و با تامین بازپرداخت وجوه بانک صادرات سرمایه گذاری خوارزمی با تعدیل مثبت خوب حدود30 درصدی همراه خواهد شد .

گروه فراورده های نفتی: خبرها حکایت از قیمت گذاری فرآورده های نفتی همچون بنزین، روغن موتور ، حلال ها و سوخت جت بر اساس قیمت عرضه و تقاضا در سال آینده دارند

ولغدر: با وجود اینکه در 10 روز گذشته شاهد ورود 5 کد حقوقی به سهامداران بالای 1 درصد بودیم با این وجود مشاهده می شود که 3 کد خریدار حقوقی دیروز هیچ کدام از کدهای بالای 1 درصد نبوده اند. پس در روزهای آینده باید منتظر ظاهر شدن حقوقی های دیگری در لیست سهامداران بالای 1 درصد باشیم.

گروه پتروشیمی : از مجلس شنیده می شود که نرخ خوراک منطقی شده و در قالب یک لایحه به صحن بیاید . گویا نرخ و فرمول منطقی شده و مورد تاییئد چندین کمیته قرار گرفته است که با نرخ محصولات گره خورده و برای پایین دستی ۳۰% در نظر گرفته شود.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی