کافه بورس

آموزش و تحلیل بورس تهران

کافه بورس

آموزش و تحلیل بورس تهران

نرم افزار مدیریت سبد سهام بان

افزونه تابلو خوانی MetaTSE

بورسدان

دسترسی سریع

تمدید اعتبار کد فعالسازی نرم افزار سهامبان

نرم افزار مدیریت سبد سهامبان

نرم افزار هوشمند مدیریت سبد سهامبان

سیمان شرق و خبر بد برای سهامدار

چهارشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۷:۳۹ ب.ظ

شرکت سیمان شرق در جدیدترین گزارش خود سود هر سهم منتهی به 94/06/31 شرکت را مبلغ 109 ریال اعلام نموده است که نسبت به پیش بینی قبلی شرکت با تعدیل منفی 43 درصدی گزارش شده است.

شرکت در دوره 6 ماهه نخست خود به ازای هر سهم 117 ریال زیان شناسایی نمود. شرکت اعلام نموده است که در پیش بینی درآمد حاصل از سرمایه گذاریها مبلغ 211448 میلیون ریال مربوط به شرکت فرآورده های سیمان شرق می باشد که بخش عمده آن مربوط به سود حاصل از واگذاری زمین می باشد که تا تاریخ تهیه این گزارش محقق نگردیده است .   

نظرات (۳)

با سلام...یه مجموعه از آدم های بی عرضه از مدیر عامل سیمان توکلی تا مدیر عامل فرآورده های سیمان شرق موسوی فرد  و  پیمانکار تیمشون فیاض که 17 میلیارد با پروژه های بی دلیل در فرآورده ها و میلیاردها تومان در سیمان  با تیم مافیاشون بدون هیچ نظارتی رو به یغما برده و هنوز هم ول کن نیستند...واقعا متاسفیم برای این کارخانجات.
خدا لعنت کند مدیران سشرق را -وقتی اقتصاد کشور به مشکل بر میخورد بخصوص تولید انوقت است که مدیر کار امد و مدیر بی عرضه فرقش معلوم میشد . ما از این سهم هیچ خیری ندیدیم نه سود میدهد نه افزایش سرمایه درست و حسابی نه سهم را حمایت میکند فقط منبع درامد خوبی برای مدیران لاشخور و بی عرضش است . ما که راضی نیستیم حرامشون باشد سهم را با افتتاح سیمان سفید به مردم بالای 400 انداختند العان 120 هم نمیخرند./
پاسخ:
بله متاسفانه من هم با شما موافقم به خصوص که هنوز ریپورت هایی که دوستانم از جلسه برام ارسال کرده بودند رو دارم که مدیرعامل فرمودند سهامتون رو نگه دارید همه خوشحال خواهید شد....
خاک عالم تو سر مدیر عاملش .نتونسته هیچ تحولی تو شرکت ایجاد کنه.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی