کافه بورس

آموزش و تحلیل بورس تهران

کافه بورس

آموزش و تحلیل بورس تهران

نرم افزار مدیریت سبد سهام بان

افزونه تابلو خوانی MetaTSE

بورسدان

دسترسی سریع

تمدید اعتبار کد فعالسازی نرم افزار سهامبان

نرم افزار مدیریت سبد سهامبان

نرم افزار هوشمند مدیریت سبد سهامبان

سهامیاب چرا اکانت CafeBurs را بست؟!

دوشنبه, ۸ دی ۱۳۹۳، ۱۰:۵۲ ب.ظ

سلام خدمت همه کاربران کافه بورس و کاربران سهام یاب که از سایت بازدید میکنند.

همانطور که در جریان هستید چند روزیست که سایت "سهام یاب" نام کاربری cafeburs را مسدود کرده است و اتهام این کار را تبلیغ کردن می داند!! اما کدام تبلیغ؟!

سهام یاب سرویس هایی برای کاربرانش در نظر گرفته است که با پرداخت ماهیانه 10,000 تومان می توانند از سبد سهام آن استفاده کنند. حال بماند که با وارد کردن این اطلاعات در این سایت عملا صاحبان آن دسترسی کامل به اطلاعات خصوصی معاملات کاربرانشان دارند و به طبع می دانند در چه سهم هایی چه افرادی چقدر سهم دارند و می توانند ارزیابی نسبتا دقیقی از بازار داشته باشند. گذشته از این ما این گمان بد را رد میکنیم که ممکن است از این اطلاعات سوء استفاده شود. خب این موارد چه ربطی به مسدود شدن اکانت ما داشت؟!

ما در سایت سهام یاب لینک دانلودی را که هم اکنون در صفحه اول سایت موجود است را برای استفاده عموم قرار داده بودیم و در پست هایی تصاویری از برنامه قرار داده بودیم و از امکانات آن گفته بودیم. همچنین گفته بودیم که با یک کلیک شما می توانید از مثبت یا منفی بودن سبد سهامتان آگاه شوید!! خب واضح است که استفاده از این برنامه مساوی است با کم شدن استفاده کنندگان از سرویس سایت و محرمانه ماندن اطلاعات شما...


همین کافی بود تا حدود 180 دنبال کننده ما و 700 پست تحلیلی و آموزشی ما از دسترس خارج شود...

به هرحال ما با اکانت جدید Ichimoko مجدد وارد "سهام یاب" شده ایم و باز هم به ارائه تحلیل و آموزش ادامه خواهیم داد تا روزی که دوباره اکانت ما را مسدود کنند!!


باتشکر از ابراز لطف و محبت دوستان

کافه بورس

نظرات (۱)

  • ابراهیم کیانی
  • سلام نیما جان کارت درسته -متاسفانه ردت را زدند ولی حساب جدیدت رو دیدم درباره بیمه دی لطفا نظرت را می خواهم بدونم ویا یه تحلیل بزار ممنونم
    هرکجا هستی موفق و پیرو باشی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی