کافه بورس

آموزش و تحلیل بورس تهران

کافه بورس

آموزش و تحلیل بورس تهران

نرم افزار مدیریت سبد سهام بان

افزونه تابلو خوانی MetaTSE

بورسدان

دسترسی سریع

تمدید اعتبار کد فعالسازی نرم افزار سهامبان

نرم افزار مدیریت سبد سهامبان

نرم افزار هوشمند مدیریت سبد سهامبان

ربط پترول و بانک گردشگری!!

چهارشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۳، ۱۱:۲۳ ق.ظ

عاملات سهام شرکت گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان در حالی طی روز گذشته با رشد قیمتی و افزایش تقاضا به پایان رسید که پس از معامله بیش از 117 میلیون سهم "پترول"، تقاضای بیش از 12 میلیونی برای خرید آن بی پاسخ ماند. حال این ﺳﺆال مطرح است که دلایل حجم بالای معاملات روز گذشته "پترول" و تشکیل صف خرید برای آن چیست؟

مدیر سرمایه گذاری های شرکت گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان عنوان کرد: معاملات پرحجم روز گذشته "پترول" به دلیل افزایش عرضه ها از سوی بانک گردشگری و در مقابل آن حضور سهامدارن حقوقی در نقش خریدار بوده است.

احمد علی محصصی افزود: بانک گردشگری و سهامداران حقیقی در حالی دیروز نسبت به فروش سهام اقدام کردند که به نظر می رسد در پی جذاب شدن قیمت سهام این مجموعه ناشی از افت قابل توجه قیمت آن طی روزهای اخیر سهامدارن حقوقی نیز از خرید این سهم استقبال کردند.

وی در خاتمه پیرامون علت اقبال حقوقی های بازار سرمایه نسبت به سهام "پترول" گفت: علاوه بر کاهش قابل توجه ارزش سهام "پترول" در هفته های اخیر، می توان اجرای طرح های توسعه ای با ارزش افزوده بالا در این مجموعه را از جمله مهمترین عوامل توجه سهامدارن حقوقی به "پترول" دانست. به گونه ای که می توان گفت بهره برداری از پروژه های در دست اجرای این شرکت همچون پتروشیمی ایلام که تا پایان سال آینده اجرایی می شود، آثار مثبتی بر وضعیت سودآوری آن در پی خواهد داشت.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی