کافه بورس

آموزش و تحلیل بورس تهران

کافه بورس

آموزش و تحلیل بورس تهران

نرم افزار مدیریت سبد سهام بان

افزونه تابلو خوانی MetaTSE

بورسدان

دسترسی سریع

تمدید اعتبار کد فعالسازی نرم افزار سهامبان

نرم افزار مدیریت سبد سهامبان

نرم افزار هوشمند مدیریت سبد سهامبان

حجنوب آماده عرضه اولیه شد

يكشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۹:۵۵ ب.ظ

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه ایران، سهام شرکت کشتیرانی جنوب - خط ایران  با سرمایه اسمی ۱۶۶ میلیارد تومانی و نماد "حجنوب "در پی طی شدن مراحل اولیه برای حضور در بازار اول فرابورس درج و آماده عرضه اولیه سهام شده است. قرار جلسه معارفه این شرکت فردا دوشنبه 7 اردیبشهت قطعی شده تا در آینده و با بهبود وضعیت بازار سهام ، سهام آن عرضه اولیه شود.

براساس این گزارش، این جلسه از ساعت 15 الی 16:30 دقیقه در سالن اجتماعات شرکت کشتیرانی واقع در پاسداران، خیابان شهید لواسانی (فرمانیه )، برج آسمان و با حضور مدیران و مسئولان کشتیرانی جنوب - خط ایران و کارگزار مشاور پذیرش و عرضه کننده سهام ( کارگزاری حافظ ) برگزار می شود.

کشتیرانی جنوب - خط ایران که از سال 1345 تاسیس شده دارای سال مالی 31 شهریور بوده و با سرمایه 161 میلیارد تومانی سود هر سهم سال گذشته را 9 تومان پیش بینی کرده است. همچنین طبق تصمیمات مجمع فوق العاده فروردین سال گذشته ، سرمایه 61.5 میلیارد تومانی شرکت از محل مازاد تجدید ارزیابی دارائی های ثابت ( زمین و ساختمان) به 166 میلیارد تومان افزایش و در 27 مرداد 93 به ثبت رسیده است.

سهامدار عمده "حجنوب" شرکت کشتیرانی ایران با مالکیت حدود 90 درصدی است.

این شرکت با برخورداری از 750 نفر پرسنل رسمی در زمینه خدمات دریایی و کشتیرانی در تهران و 4 بندر اصلی جنوبی ایران ( بندرعباس، بندر امام خمینی، بندر خرمشهر و عسلویه) فعال بوده و در زمینه عملیات انبارداری و خدمات جانبی در ترمینال اختصاصی کانتینر شرکت در بندر شهید رجایی، عملیات استریپ و استاف سالیانه قریب به 100هزار TEU کانتینر در بنادر جنوبی ایران، سرمایه گذاری ، مشارکت و انجام خدمات لجستیک و ترمینال داری، بهینه کردن هزینه های خدماتی و بوروکراسی اداری در جهت ترغیب صادر کنندگان به استفاده از خدمات مذکور، مدیریت و انجام کلیه امور عملیات و خدمات بندری در بندر خدماتی پارس( عسلویه) مشغول ارائه خدمات است.

سرمایه گذاری در زیرساخت ، تجهیزات بندری و مدیریت راهبری بندر خدماتی پارس از دیگر فعالیت هایی است که از سوی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس طی قراردادی 15 ساله با پیش بینی تمدید در چند دوره پنج ساله و با سرمایه گذاری بیش از 450 میلیارد ریال به این شرکت واگذار شده است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی