کافه بورس

آموزش و تحلیل بورس تهران

کافه بورس

آموزش و تحلیل بورس تهران

نرم افزار مدیریت سبد سهام بان

افزونه تابلو خوانی MetaTSE

بورسدان

دسترسی سریع

تمدید اعتبار کد فعالسازی نرم افزار سهامبان

نرم افزار مدیریت سبد سهامبان

نرم افزار هوشمند مدیریت سبد سهامبان

افزایش سرمایه 14 میلیارد تومانی در قاسم!

شنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۳، ۰۹:۲۹ ب.ظ

فرهاد رمضان مالک اصلی شرکت درمورد قاسم اظهار داشت : دلیل اصلی این شرایط برای شرکت قاسم ایران که برای اولین بار رخ داده ناشی ازدو عامل اصلی است.

عامل اول مربوط به شرایط روزهای آغازین بازار سهام است که گاه مانند امروز با جو روانی منفی همراه می شود. عامل دیگر هم به نگرانی برخی سرمایه گذاران در مورد تعویق زمان افزایش سرمایه 14 میلیارد تومانی ربط دارد. به طوریکه طی امروز تماس های متعددی از سوی سهامداران در رابطه با صحت و سقم افزایش سرمایه انجام شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه شرایط کنونی قاسم ایران در فرابورس طی این هفته و حداکثر تا سه شنبه جاری تغییر و بهبود می یابد،خاطر نشان کرد: افزایش سرمایه 14 میلیارد تومانی درحال طی مراحل لازم برای اخذ مجوز از سازمان بورس بوده و در همین ماه نهایی خواهد شد. بنابراین جای نگرانی نیست.

رمضان افزود: راه اندازی صندوق زمین و ساختمان 350 میلیارد تومانی از محل  تجدید ارزیابی دارایی ها هم در حال انجام است و تا ماه آینده عملیاتی خواهد شد.

وی در برابر این سئوال که آیا سهام شرکت قاسم ایران بازارگردانی می شود یا خیر ؟ پاسخ داد: فعلا" خیر. چون هنوز به جمع بندی نرسیده ایم. اما احتمالا" از طریق یک شرکت کارگزاری این برنامه اجرا خواهد شد.

هر سهم شرکت فرابورسی و تازه وارد قاسم ایران از 21 آبان تا چهارشنبه گذشته با رشد بی وقفه از 1000 به بیش از 2000 تومان رسیده بود و بازدهی سهام آن از 104 درصد طی 16 روز کاری عبور کرده بود اما از همان شروع معاملات امروز، این شرکت با کاهش قیمت و صف فروش سنگین چند میلیون سهمی مواجه شد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی