کافه بورس

آموزش و تحلیل بورس تهران

کافه بورس

آموزش و تحلیل بورس تهران

نرم افزار مدیریت سبد سهام بان

افزونه تابلو خوانی MetaTSE

بورسدان

دسترسی سریع

تمدید اعتبار کد فعالسازی نرم افزار سهامبان

نرم افزار مدیریت سبد سهامبان

نرم افزار هوشمند مدیریت سبد سهامبان

اخبار مهم در مورد رکیش

سه شنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۵۰ ب.ظ

شنیده ها از نهایی شدن قراردادهای جدید شرکت کارت اعتباری ایران کیش و افزایش سودآوری این مجموعه فعال در حوزه psp حکایت دارد.


اخبار رسیده از "رکیش" حاکی از آن است که این مجموعه مذاکرات متعددی برای انعقاد قراردادهای جدید را در پایان سال 94 در دست داشت که این مذاکرات طی روز جاری نهایی شده است تا بار دیگر شاهد افزایش سودآوری و تعدیل مثبت این سهم باشیم.

بدین ترتیب گفته می شود سامسونگ از طریق شرکت زیر مجموعه خود یعنی شرکت گسترش تجارت و سرمایه ایرانیان با مجموعه "رکیش" قرارداد جدیدی به امضا رسانده تا در طرح ویژه ای که به تازگی در "تجار" به اجرا در آمده، مشارکت کند.

این طرح صدور کارت های خرید اعتباری محصولات سامسونگ است و مقرر گردیده طبق این قرارداد "رکیش" علاوه بر تولید کارت های اعتباری تجار کارت، دستگاه های pos را در فروشگاه های سامسونگ نصب کند.

افزون بر این اخبار رسیده از این شرکت بورسی حاکی از آن است که "رکیش" طی قرارداد دیگری که با بانک شهر به امضا رسیده دستگاه های pos ساخت خود را به این مجموعه بانکی خواهد فروخت که می تواند در افزایش سودآوری "رکیش" آثار مثبتی اعمال کند.

همچنین طبق اخبار جدید واصله گویا قرار است شرکت کارت اعتباری ایران کیش از قراردادهای جدید دیگری نیز رونمایی و در خصوص آثار احتمالی آن در رشد سودآوری و تعدیل درآمدهایش اطلاع رسانی کند که تمامی این موارد می تواند توقف نماد معاملاتی "رکیش" را برای ارایه اطلاعات جدید و شفاف سازی در پی داشته باشد.

بر اساس این گزارش تمامی این اخبار با اهمیت در حالی از مجموعه "رکیش" به گوش می رسد که این شرکت هنوز آثار درآمدی ناشی از تخصیص بخشی از کارمزدهای خدمات بانکی به شرکت های psp را طبق ابلاغیه سال قبل بانک مرکزی در بودجه برآوردی خود در نظر نگرفته که اگر این عامل نیز در درآمدها لحاظ گردد شاهد تحولات چشمگیری در این شرکت خواهیم بود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی