کافه بورس

آموزش و تحلیل بورس تهران

کافه بورس

آموزش و تحلیل بورس تهران

نرم افزار مدیریت سبد سهام بان

افزونه تابلو خوانی MetaTSE

بورسدان

دسترسی سریع

تمدید اعتبار کد فعالسازی نرم افزار سهامبان

نرم افزار مدیریت سبد سهامبان

نرم افزار هوشمند مدیریت سبد سهامبان

جلسه مهم ایرانخودرویی ها با پژو

شنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۵، ۰۴:۰۰ ب.ظ

۱۳۰ مدیر از شرکت های تامین کننده فرانسوی و ۱۶ مدیر ارشد پژو امروز با ۱۴۰ مدیر ایرانی قطعه ساز جلسه برگزار کردند تا مقدمات تولید مشترک پژو و نقش قطعه سازان مشخص شود.






در این نشست بیش از 130 مدیر از 65 شرکت تامین کننده فرانسوی به همراه 16 نفر از مدیران ارشد پژو حضور داشتند.

علاوه بر آن بیش از 140 نفر از تامین کنندگان و قطعه سازان نیز به دعوت شرکت ساپکو در این نشست حاضر بودند تا علاوه بر حضور در همایش امروز، فردا نیز دیداری دو و چند جانبه ای با همکاران فرانسوی داشته باشند.

براساس این گزارش، در این نشست حسین نجاری، مدیرعامل ساپکو و محمدرضا معتمد مدیرعامل شرکت مشترک ایران خودرو و پژو «ایکاپ» و همچنین ژان کریستف کمار، قائم مقام اجرایی پژو در منطقه خاورمیانه و آفریقا و جومبارت، قائم مقام پروژه های عملیاتی این شرکت در ایران سخنرانی کردند.


سهام بان


نشست فعالان زنجیره تامین ایران خودرو و پژو فردا نیز ادامه خواهد داشت و با بازدید هیات فرانسوی از خطوط تولید سازندگان ایرانی دنبال خواهد شد.

تسریع در خودکفایی قطعات خودروهای جدید، ایجاد تعامل دو سویه میان قطعه سازان دو شرکت جهت ارتقای کیفی قطعات، افزایش توان فنی مهندسی و رقابت پذیری سازندگان داخلی، ایجاد ظرفیت های صادراتی در صنعت خودرو و قطعه سازی کشور و بسترسازی برای عقد قراردادهای همکاری مشترک از جمله اهدافی است که در این گردهمائی دو روزه دنبال می شود.



سهام بان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی