کافه بورس

آموزش و تحلیل بورس تهران

کافه بورس

آموزش و تحلیل بورس تهران

نرم افزار مدیریت سبد سهام بان

افزونه تابلو خوانی MetaTSE

بورسدان

دسترسی سریع

تمدید اعتبار کد فعالسازی نرم افزار سهامبان

نرم افزار مدیریت سبد سهامبان

نرم افزار هوشمند مدیریت سبد سهامبان

رکیش را دریابید...

سه شنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۰۶ ب.ظ

بازار سرمایه در حالی پس از اجرایی شدن طرح برجام و رفع محدودیت های روابط خارجی حرکت صعودی خود را آغاز کرده و در مسیر رشد و شکوفایی حرکت می کند که در این بین انتشار اخبار مثبت پیرامون برنامه های شرکت ها و صنایع مختلف جهت انعقاد قرارداد جدید یا همکاری مشترک با شرکت های خارجی موجب شده تا امیدواری ها و خوش بینی ها برای بالندگی شرکت های فعال در بازار سرمایه بیش از پیش افزایش یابد.

شرکت کارت اعتباری کیش از جمله شرکت های فعال در گروه رایانه می باشد که در پی بخشنامه بانک مرکزی مبنی بر افزایش کارمزد تراکنش دستگاه های POS از 206 ریال به حداقل 500 ریال و حداکثر 2500 ریال و پتانسیل های این مجموعه جهت رشد سودآوری مورد توجه سهامداران و فعالان بازار سرمایه قرار گرفته است.

در این شرایط، برخی از شنیده ها حاکی از برنده شدن شرکت کارت اعتباری کیش در مناقصه 50 هزار دستگاه کارت خوان بانک سپه است که در صورتیکه این گمانه زنی ها صحت داشته باشد، با توجه به پتانسیل های موجود در "رکیش" می بایست منتظر روند رو به رشد سودآوری آن باشیم. گرچه بایستی منتظر اعلام خبر رسمی آن توسط خود شرکت و اظهار نظر پیرامون میزان اثر گذاری این مناقصه بر سودآوری "رکیش" باشیم.

شایان ذکر است، این مجموعه طی عملکرد 9 ماهه سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه 94 موفق به پوشش 86 درصدی سود برآوردی 243 ریالی شده است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی