کافه بورس

آموزش و تحلیل بورس تهران

کافه بورس

آموزش و تحلیل بورس تهران

نرم افزار مدیریت سبد سهام بان

افزونه تابلو خوانی MetaTSE

بورسدان

دسترسی سریع

تمدید اعتبار کد فعالسازی نرم افزار سهامبان

نرم افزار مدیریت سبد سهامبان

نرم افزار هوشمند مدیریت سبد سهامبان

تکلیف پلوله مشخص شد

يكشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۱۶ ب.ظ
شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی با نماد وپترو براساس گزارش شفاف سازی اعلام نموده با طرح دعوی در دادگاه های صالحه حکم ورشکستگی گازلوله با نماد پلوله را اخذ نمود.

به همین جهت از کل مبلغ بدهی شرکت گازلوله به مبلغ 930.000 میلیون ریال ، معادل 110.500 میلیون ریال طی رای دادگاه تصدیق گردید و به مدعیان طلب از شرکت گاز لوله مهلت داده شده تا در موعد قانونی نسبت به رای صادره اعتراض نمایند. و در این راستا اتفاقات زیر در صورت های مالی " وپترو" مشهود خواهد بود:


1. بعد از ارائه گزارش کارشناس رسمی دادگستری ،در حساب های مالی شرکت ذخیره ای که از بابت ما به تفاوت بهای تمام شده و ارزش روز بازار گاز لوله گرفته شده (81.059 میلیون ریال) از حساب ذخیره سرمایه گذاری بلند مدت خارج می شود و متعاقبا اثر مثبت بر سود و NAV شرکت خواهد داشت.

2. با توجه به قطعی شدن حکم ورشکستگی شرکت گاز لوله ، زیان انباشته شرکت گاز لوله به مبلغ 953.800 میلیون ریال کاهش یافته و متعاقبا با توجه به آنکه شرکت PICمیزان 48.58 درصد سهام گاز لوله را دارد، در سود و زیان تلفیق اثر مثبتی معادل 463.360 میلیون ریال خواهد داشت.

3. برآیند کاهش مبلغ 61.532 میلیون ریال سود انباشته ناشی از کاهش طلب شرکت اصلی از گاز لوله و افزایش سود انباشته ناشی از برگشت ذخیره کاهش ارزش و کاهش زیان انباشته شرکت گاز لوله ، در نهایت حائز اثر مثبتی معادل 482.887 میلیون ریال بر سود انباشته تلفیقی شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی خواهد بود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی