کافه بورس

آموزش و تحلیل بورس تهران

کافه بورس

آموزش و تحلیل بورس تهران

نرم افزار مدیریت سبد سهام بان

افزونه تابلو خوانی MetaTSE

بورسدان

دسترسی سریع

تمدید اعتبار کد فعالسازی نرم افزار سهامبان

نرم افزار مدیریت سبد سهامبان

نرم افزار هوشمند مدیریت سبد سهامبان

نمایشگاه بورس شاید زمانی دیگر

سه شنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۳۶ ب.ظ
طبق هماهنگی های اولیه سال گذشته مسئولان بورس و نمایشگاه بین المللی تهران، قرار بود نهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه طی روزهای 19 تا 22 خرداد برگزار شود و حتی تعدادی از شرکت های فعال بازار سرمایه از ماه ها قبل با برنامه ریزی و فراهم کردن مقدمات آماده حضور در مهمترین رخداد سالانه بودند.

اما در پی تصمیم مسئولان بازار سرمایه به برگزاری همایشی بزرگ برای سرمایه گذاران خارجی در شهریور و همچنین اعلام نامناسب بودن فضا و زمان ، اعلام شد این نمایشگاه همزمان با همایش بزرگ برگزار می شود ولی مسئولان نمایشگاه از قطعی بودن برگزاری نهمین نمابیشگاه بورس طی روزهای 19 تا 22 خرداد در سالن های 35 ، 38 ، 40  و میلاد تاکید کرده و حتی از حضور 140 شرکت از جمله 8 بانک ، 4 بیمه ، چند کارگزاری و تعیین جانشین شرکت اطلاع رسانی بورس خبر داده بودند.

با این وجود مسئولان بازار سرمایه با تاکید بر لزوم موکول شدن زمان نهمین نمایشگاه به شهریور با این تصمیم نمایشگاه مخالفت و اعلام کردند این اقدام مورد تایید سازمان بورس و اوراق بهادار نیست و هیچ یک از ارکان بازار سرمایه و شرکت های زیرمجموعه، در نمایشگاه خردادماه حاضر نمی شوند. حتی طی نامه ایی به نمایشگاه اعلام شد مجوز برگزاری نهمین نمایشگاه به نام شرکت اطلاع رسانی بورس بوده و شرکت دیگری حق برگزاری این نمایشگاه را ندارد.

به این ترتیب به رغم اعلام برگزاری نهمین نمایشگاه در سایت نمایشگاه بین المللی طی 19 لغایت 22 خرداد 1394 و دعوت از متقاضیان ، در نهایت این نمایشگاه بود که مجبور به عقب نشینی شد.

با این اوصاف طی روزهای 20 تا 25 خرداد چهارمین نمایشگاه صنایع دستی برگزار می شود و نهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه هم احتمالا" شهریورماه و همزمان با همایش بین المللی جذب سرمایه گذاری خارجی با محوریت بازار سرمایه در محلی دیگر برگزار خواهد شد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی