کافه بورس

آموزش و تحلیل بورس تهران

کافه بورس

آموزش و تحلیل بورس تهران

نرم افزار مدیریت سبد سهام بان

افزونه تابلو خوانی MetaTSE

بورسدان

دسترسی سریع

تمدید اعتبار کد فعالسازی نرم افزار سهامبان

نرم افزار مدیریت سبد سهامبان

نرم افزار هوشمند مدیریت سبد سهامبان

شفاف سازی مهم امور سهام کهرام

يكشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۳۴ ب.ظ
در روزهایی که بورس روند منفی را در پیش گرفته، گرانیت ‌بهسرام‌ برعکس جهت حرکت بازار، توانسته رکوردهای قابل توجه در قیمت و رتبه نقدشوندگی از خود به جا بگذارد. این در حالی که این شرکت با سرمایه 7.5 میلیارد تومان جزو آن دسته از شرکت های کوچکی است که توانسته در دومین روز از افزایش یک درصدی دامنه نوسان، رشد 5 درصدی را برای سهامداران خود به ارمغان بیاورد.

در رابطه با اقبال بازار به این تک سهم ، رحیمی مسئول امور سهام «کهرام» در واکنش به دلیل رشد قیمتی سهام شرکت طی دو ماه اخیر، گفت: موضوع افزایش سرمایه یکی از برنامه های مهم شرکت تولیدی ‌گرانیت ‌بهسرام‌ در سال جاری است.

وی با تاکید بر این که میزان و زمان افزایش سرمایه فعلا مشخص نیست، گفت: اقدامات لازم در این باره در حال انجام است تا پس از نهایی شدن برای تایید به سازمان بورس ارسال شده و مجمع فوق العاده ای به این منظور برگزار شود.

این مقام مسئول در شرکت تولیدی ‌گرانیت ‌بهسرام‌ در پاسخ به این سوال که افزایش سرمایه از چه محلی صورت خواهد گرفت و هدف از این مهم چیست؟ گفت: با توجه به این که شرکت دارای زیان انباشته است برای پوشش این مهم در نظر داریم افزایش سرمایه را از محل تجدید ارزیابی دارایی ها دنبال کنیم.

بنابراین گزارش، شرکت تولیدی ‌گرانیت ‌بهسرام‌ که در بازار دوم بورس حضور دارد از ابتدای سال جاری تاکنون از رتبه نقدشوندگی 353 برخوردار است و طی همین مدت بازدهی 89 درصدی را نصیب سهامداران خود کرده به طوری که قیمت سهم از 1402 به 2651 ریال افزایش یافته است. همچنین «کهرام» در حالی پیش بینی سود سال مالی 94 را 53 ریال اعلام کرده است که در سال مالی قبل زیان 82 ریالی را محقق کرد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی