کافه بورس

آموزش و تحلیل بورس تهران

کافه بورس

آموزش و تحلیل بورس تهران

نرم افزار مدیریت سبد سهام بان

افزونه تابلو خوانی MetaTSE

بورسدان

دسترسی سریع

تمدید اعتبار کد فعالسازی نرم افزار سهامبان

نرم افزار مدیریت سبد سهامبان

نرم افزار هوشمند مدیریت سبد سهامبان

کدال پلاس را بشناسیم

دوشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۰:۰۴ ب.ظ
در پی تصمیم سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص امکان ثبت و انتشار نظرات مشاوران سرمایه گذاری در مورد اطلاعیه های منتشر شده در سامانه کدال و افزایش شفافیت اطلاعات و آگاهی سهامداران، سامانه نرم افزاری جدیدی طراحی و راه اندازی شده که از ابتدای خرداد همزمان با انتشار مستقیم اطلاعیه ها اولین نسخه آن در آدرس اینترنتی www.CodalPlus.ir در دسترس عموم علاقه مندان بازار سرمایه قرار می گیرد.

درگاه کدال پلاس راهکار جدیدی است که نظرات تحلیلی مشاوران سرمایه گذاری در خصوص اطلاعیه های منتشر شده در سامانه کدال را در اختیار ذینفعان بازار سرمایه قرار می دهد.

سعید عابد، مدیر سیستم ها و روش های شرکت رایان بورس در گفت و گو با سنا به استقبال گسترده فعالان بازار سرمایه در فراخوان های اولیه اشاره کرد و افزود: در این نسخه از سامانه کدال پلاس، شرکت های مشاور سرمایه گذاری معتمد سازمان بورس پس از احراز هویت با ورود به سامانه، نظرات و تحلیل های خود در مورد هر یک از اطلاعیه های سامانه کدال را ثبت می کنند که امکان مشاهده و استفاده از نظرات و تحلیل های ثبت شده هم از طریق سامانه به صورت رایگان برای کلیه بازدیدکنندگان فراهم می شود.

عابد ادامه داد: از امکانات این سامانه می توان به دسته بندی نظرات بر اساس نام شرکت های بورسی و فرابورسی، عنوان اطلاعیه ها، زمان انتشار اطلاعیه ها و نام شرکت های مشاور سرمایه گذاری ثبت کننده نظر اشاره کرد.

وی تصریح کرد: همچنین در سامانه کدال در کنار هر یک از اطلاعیه های منتشر شده، لینکی نمایش داده می شود که بازدیدکنندگان با کلیک روی این لینک به سامانه کدال پلاس هدایت می شوند و کلیه نظرات ثبت شده برای آن اطلاعیه خاص را هم مشاهده خواهند کرد.

مدیر سیستم ها و روشهای شرکت رایان بورس، امکاناتی نظیر امتیازدهی و ثبت نظرات بازدیدکنندگان و ارائه رنکینگ به نظرات مشاوران سرمایه گذاری بر اساس امتیازات کسب شده را به عنوان برنامه های آتی و توسعه ای این سامانه برشمرد و ضمن قدردانی از حمایت های ریاست سازمان بورس و اوراق بهادار از ایجاد یک پایگاه تخصصی با هدف ایجاد ارتباط موثر بین عناصر مختلف بازار سرمایه در جهت ارتقای آگاهی و دانش عمومی علاقه مندان در راستای رشد و شکوفایی بیش از پیش بازار سرمایه در آینده نزدیک خبر داد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی