کافه بورس

آموزش و تحلیل بورس تهران

کافه بورس

آموزش و تحلیل بورس تهران

نرم افزار مدیریت سبد سهام بان

افزونه تابلو خوانی MetaTSE

بورسدان

دسترسی سریع

تمدید اعتبار کد فعالسازی نرم افزار سهامبان

نرم افزار مدیریت سبد سهامبان

نرم افزار هوشمند مدیریت سبد سهامبان

بازهم تعدیل منفی!!! این بار ومعادن

سه شنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۷:۵۱ ب.ظ
شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات با نماد ومعادن پیش بینی درآمد هر سهم برای سال منتهی به 29 اسفند 94 را با سرمایه دو هزار و 192 میلیارد تومان، مبلغ 205 ریال به طور خالص پس از کسر مالیات اعلام کرد.

«ومعادن» آخرین پیش بینی سود هر سهم سال مالی منتهی به 29 اسفند 93 شرکت اصلی را با سرمایه یک هزار و 600 میلیارد تومان مبلغ 345 ریال اعلام کرده بود که این در حالی است که شرکت پیش بینی سود هر سهم سال مالی 94 را با سرمایه دو هزار و 192 میلیارد تومان ، مبلغ 205 ریال اعلام کرده که نسبت به پیش بینی سال گذشته تعدیل منفی 41 درصدی را نشان می دهد.

شرکت پیش بینی سود هر سهم تلفیقی سال مالی 93 را در پیش بینی فعلی مبلغ 409 ریال اعلام کرده است که مبلغ پیش بینی سود هر سهم تلفیقی برای سال مالی 94 به مبلغ 263 ریال کاهش یافته است.

شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات مزید اطلاع سهامداران خود اعلام کرده است: به موجب مصوبه مجمع عمومی فوق العاده مورخ 24 اسفند 93، سرمایه شرکت از مبلغ یک هزار و 600 به مبلغ دو هزار و 192 میلیارد تومان از محل مطالبات و آورده نقدی معادل 37 درصد افزایش یافت.

همچنین شرکت اعلام کرده افزایش سرمایه فوق تا تاریخ مجمع عمومی عادی سالیانه سال مالی 93 به ثبت نخواهد رسید. لذا به اطلاع سهامداران محترم می رساند به حق تقدم های ناشی از افزایش سرمایه فوق الذکر سود تقسیمی در مجمع عادی سالیانه تعلق نخواهد گرفت.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی