کافه بورس

آموزش و تحلیل بورس تهران

کافه بورس

آموزش و تحلیل بورس تهران

نرم افزار مدیریت سبد سهام بان

افزونه تابلو خوانی MetaTSE

بورسدان

دسترسی سریع

تمدید اعتبار کد فعالسازی نرم افزار سهامبان

نرم افزار مدیریت سبد سهامبان

نرم افزار هوشمند مدیریت سبد سهامبان

آخرین اطلاعیه از عرضه اولیه مبین

دوشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۸:۰۶ ب.ظ

به اطلاع کلیه فعالان محترم بازار سرمایه می رساند، روز سه شنبه مورخ 08/02/1394 تعداد 997,640,000 سهم معادل 7 درصد از سهام شرکت پتروشیمی مبین متعلق به شرکت هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس به عنوان 490امین شرکت پذیرفته شده برای اولین بار پس از پذیرش و درج نام شرکت در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در فهرست نرخ‌های بازار دوم در نماد مبین با شرایط زیر عرضه خواهد شد.

1- سهمیه درنظر گرفته شده برای هر ایستگاه معاملاتی حداکثر 000ر450 سهم می باشد.

2-سهمیه هرایستگاه معاملاتی باید حتماً از طریق همان ایستگاه خریداری شود. خرید بیش از سهمیه منجر به ابطال کلیه خرید می شود.

3- سهمیه صندوقهای سرمایه گذاری مطابق با اطلاعیه شماره 56051/130 مورخ 1394/02/07 منتشره در سایت بورس اوراق بهادار تهران می باشد.

4- طبق مقررات خرید و یا تخصیص سهام عرضه اولیه به کد شرکت کارگزاری ممنوع می باشد.

5- تعداد 142,520,000سهم جهت عرضه برای مشتریان برخط در نظر گرفته شده است که پس از ساعت 12:30 انجام خواهد شد. کارگزاران محترم درجریان کشف قیمت سهام شرکت مذکور، می بایست دسترسی مشتریان برخط را مسدود نمایند. هر گونه مسئولیت ناشی از عدم مسدود بودن دسترسی مشتریان برخط هر کارگزاری بر عهده آن کارگزاری و مدیر معاملات بر خط می باشد.مقتضی است پس از فرآیند کشف قیمت توسط ایستگاههای کاری کارگزاران و پس از ارسال پیام می بایست دسترسی مشتریان بر خط توسط کارگزاران فعال شود. بدیهی است تا قبل از آن زمان دسترسی مشتریان بر خط نمی بایست فعال باشد.

6- سهمیه در نظر گرفته شده برای هر مشتری برخط 10000 سهم می باشد. خرید بیش از سهمیه اعلام شده برای مشتریان بر خط چه از طریق یک کارگزاری و یا چندین کارگزاری مجاز نمی باشد و منجر به ابطال کلیه خرید مشتری خواهد شد.

7- لازم بذکرست بجز سهمیه صندوقهای سرمایه گذاری و مشتریان بر خط همه سفارشهای خرید وارده در عرضه اولیه نماد معاملاتی مبین بصورت گروهی بوده و ورود سفارشخرید به کد مشتری مجاز نمی باشد.لازم است کارگزاران در ورود سفارشهای خرید خود دقت لازم میذول نمایند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی