کافه بورس

آموزش و تحلیل بورس تهران

کافه بورس

آموزش و تحلیل بورس تهران

نرم افزار مدیریت سبد سهام بان

افزونه تابلو خوانی MetaTSE

بورسدان

دسترسی سریع

تمدید اعتبار کد فعالسازی نرم افزار سهامبان

نرم افزار مدیریت سبد سهامبان

نرم افزار هوشمند مدیریت سبد سهامبان

واکنش خریدار وپست به یک خبر!!

دوشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۳، ۱۰:۰۷ ب.ظ

محمد فلاحتیان
مدیرعامل شرکت پرشیان فولاد خریدار بلوک ۵ درصدی پست بانک به اظهارات یک نماینده مجلس در مورد حضور خریدار بلوک 5 درصدی پست بانک (شرکت پرشیان فولاد) در فهرست 112 بدهکار بزرگ بانکی واکنش نشان داد و توضیحاتی ارایه کرد.

دو روز پیش غلامرضا کاتب سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفته بود: متأسفانه شاهدیم سازمان خصوصی‌سازی به‌ خلاف سیاست‌های خود اجازه می‌دهد 5 درصد از سهام شرکت دولتی "پست بانک" در اختیار شرکتی قرار گیرد که اسم این شرکت و چند نفر از اعضای خانوادگی آن در لیست 112نفره بدهکاران بزرگ بانکی وجود دارد.

مدیرعامل شرکت پرشیان فولاد اظهار داشت: طی استناد و مدارک موجود تا پایان سال 91 همه اقساط مربوط به خرید چند شرکت را به سازمان خصوصی سازی پرداخت و تسویه کامل کرده ایم . هم اکنون نه تنها هیچ بدهی به سازمان خصوصی سازی نداریم بلکه بعد از مپنا دومین طلبکار از وزارت نیرو هستیم.

فلاحتیان ادامه داد: بنابراین از اظهارات نماینده مجلس متعجم که اعلام کرده شرکت خریدار بلوک 5 درصدی پست بانک در فهرست 112 بدهکار بزرگ بانکی قرار دارد.

وی خاطر نشان کرد: بلوک 5 درصدی پست بانک در بدترین شرایط و به بالاترین قیمت و بابت دریافت بخشی از مطالبات خریداری شده و همه نکات و موارد مرتبط با آن شفاف و روشن است.

براساس این گزارش، سازمان خصوصی هم با صدور اطلاعیه ایی مواضع نماینده مجلس را رد کرده و به قانونی بودن معامله فوق تاکید کرده است.

شرکت پرشیان فولاد که درحوزه های نیروگاهی ، فولاد ، معدن، نساجی و ساختمان فعال است، 27 اسفند 92 اقدام به خرید 28 میلیون و 57 هزار و 150 سهم پست بانک (معادل 5 درصد ) به صورت 40 درصد نقد و بقیه اقساط 2 ساله کرده و هم اکنون در فهرست سهامداران حقوقی این شرکت مشمول اصل 44 است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی