کافه بورس

آموزش و تحلیل بورس تهران

کافه بورس

آموزش و تحلیل بورس تهران

نرم افزار مدیریت سبد سهام بان

افزونه تابلو خوانی MetaTSE

بورسدان

دسترسی سریع

تمدید اعتبار کد فعالسازی نرم افزار سهامبان

نرم افزار مدیریت سبد سهامبان

نرم افزار هوشمند مدیریت سبد سهامبان

ثرود از زبان مدیر مالی شرکت

يكشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۳، ۱۰:۱۳ ب.ظ

مجید حسین زاده مدیر مالی شرکت سرمایه گذاری مسکن زاینده رود ضمن اعلام اینکه پروژه تجاری- اداری چهار باغ بالا و همچنین پروژه مسکونی مطهری از جمله فعالیت های جدید شرکت در سال جاری می باشد که براساس برنامه ریزی های پیش بینی شده در حال پیگیری می باشد و هیچگونه مشکلی در اجرای پروژه ها وجود ندارد ، اضافه کرد که با تکمیل پروژه اداری شریعتی و همچنین پروژه مسکونی گلستان، پروژه تالار که اکنون توسط ثرود در دست اجرا می باشد شامل 48 واحد مسکونی و 3 واحد تجاری می باشد که اکنون در مرحله پیش فروش قرار گرفته است و تا شهریور ماه سال آینده به طور کامل تکمیل و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی ادامه داد: پروژه های سرو بهارستان و صفائیه یزد نیز در حال حاضر پیش فروش شده است. این مقام مسئول در خصوص برنامه های شرکت سرمایه گذاری مسکن زاینده رود در راستای افزایش سرمایه گفت: بر اساس تصمیم هیأت مدیره ثرود با برگزاری مجمع سال آینده به دنبال دریافت مجوز افزایش سرمایه از محل آورده نقدی و مطالبات حال شده سهامداران خواهیم بود.

حسین زاده در پاسخ به بر تأثیر افزایش حدود 16 درصدی بودجه عمرانی کشور در سال 94 بر شرکت های ساختمانی از جمله ثرود گفت: با توجه به اجرای پروژه های شرکت سرمایه گذاری مسکن زاینده رود به طورحتم این میزان افزایش نرخ بودجه در نحوه فعالیت و همچنین آینده شرکت فوق تأثیر گذار خواهد بود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی