کافه بورس

آموزش و تحلیل بورس تهران

کافه بورس

آموزش و تحلیل بورس تهران

نرم افزار مدیریت سبد سهام بان

افزونه تابلو خوانی MetaTSE

بورسدان

دسترسی سریع

تمدید اعتبار کد فعالسازی نرم افزار سهامبان

نرم افزار مدیریت سبد سهامبان

نرم افزار هوشمند مدیریت سبد سهامبان

آینده غگل از زبان مدیرعامل

دوشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۳، ۱۱:۳۱ ب.ظ

براساس آخرین اطلاعات مندرج در سایت کدال، درآمد هر سهم شرکت گلوکوزان برای سال مالی منتهی به 31 شهریور ماه سال 94 با سرمایه 76 میلیارد ریالی، به میزان 2668 ریال برآورد شده این در حالی است که درآمد هر سهم "غگل" براساس اطلاعات و صورت مالی حسابرسی نشده منتهی به 31 شهریور ماه سال 93 با سرمایه 38 میلیارد ریال، به میزان 6049 ریال محقق شده است.

در همین راستا، فرامرزی، مدیر مالی شرکت گلوکوزان اظهار داشت: بطور کلی بنده عملکرد شرکت گلوکوزان را طی سال مالی منتهی به 31 شهریور ماه سال 94 مثبت ارزیابی می کنم. همچنین مقدار تولید و مقدار فروش محصولات شرکت گلوکوزان برای سال مالی منتهی به 31 شهریور ماه سال 94 نسبت به مقدار مشابه سال گذشته با رشد اندکی همراه خواهد بود.

فرامرزی تصریح کرد: علت افزایش در مقدار تولید و مقدار فروش طی مدت مذکور به دلیل افزایش آسیاب ذرت و افزایش راندمان تولید می باشد گفتنی است که "غگل" خرید ذرت برزیلی را نیز طی سال مالی منتهی به 31 شهریور ماه سال 94 در نظر دارد که این امر ضمن افزایش در راندمان، سبب افزایش در مقدار فروش محصولات این شرکت خواهد شد.

مدیر مالی شرکت گلوکوزان بیان کرد: علاوه بر این، "غگل" طرح توسعه ای را طی سال مالی جدید خود در نظر گرفته است اگرچه اثر طرح توسعه مذکور در بودجه مربوط به سال مالی منتهی به 31 شهریور ماه سال 94 لحاظ نشده چراکه احتمال بهره برداری این طرح تا پایان سال 94 اندک می باشد گفتنی است طرح توسعه ذکر شده، مربوط به راه اندازی خط تولید فروکتوزمی باشد این در حالی است که فروکتوز تاکنون در ایران تولید نشده و لذا راه اندازی خط تولید آن در شرکت گلوکوزان، جزء مزیت های "غگل" خواهد بود.

وی در خاتمه افزود: بطور کلی، راه اندازی خط تولید فروکتوز، منجر به افزایش سودآوری "غگل" خواهد شد. در همین راستا، چنانچه سهامداران عمده موافقت نماید، شرکت گلوکوزان در نظر دارد که افزایش سرمایه ای جهت طرح توسعه مذکور انجام دهد این در حالی است که "غگل" مجوز افزایش سرمایه 350 درصدی را از سازمان بورس دریافت کرده اما به دلیل عدم موافقت سهامدار عمده، این شرکت به میزان 100 درصد افزایش سرمایه داده است. همچنین صادرات محصولات "غگل" طی سال مالی منتهی به 31 شهریور ماه سال 94، حدود 9 درصد می باشد که عمده صادرات محصولات این شرکت، به کشورهای ارمنستان، عراق و آذربایجان می باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی