کافه بورس

آموزش و تحلیل بورس تهران

کافه بورس

آموزش و تحلیل بورس تهران

نرم افزار مدیریت سبد سهام بان

افزونه تابلو خوانی MetaTSE

بورسدان

دسترسی سریع

تمدید اعتبار کد فعالسازی نرم افزار سهامبان

نرم افزار مدیریت سبد سهامبان

نرم افزار هوشمند مدیریت سبد سهامبان

کاذر و آینده آن!!

سه شنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۳، ۱۱:۰۰ ب.ظ

سهمی که در این آشفته بازار حدود 35 درصد رشد را تجربه کرده است. اکنون این سوال مطرح است که با این سهم چکار کنیم؟!

کاذر سهمی است که حجم مبتای آن 120 هزارتای ناقابل است. کافیست در همین سایت های فروم دار یک گروه باهم هماهنگ شوند و سهم را بخواهند بالا یا پایین ببرند، به خاطر همین حجم مبنای کوچک میتوانند. بنابراین از همین ابتدا این نکته را در ذهن بسپاریم که سهم های اینچنینی با حجم مبناهای کوچک طعمه لذیذ گروها و ... می باشد.
بنابراین گروه ها سهم هارا بی ترمز می کشند بالا بطوری که هرچه تحلیل ارائه می کنید و وقاومت معرفی می کنید یکی پس از دیگری دود می شود و به هوا میرود و در عوض هدف های رویایی برای سهم در ذهن ها جا میگیرد. درست مانند کاذر.

اگر با تحلیل بر اساس سیستم ایچیموکو آشنا باشید می دانید که پیچش در ابر کمو روند آینده سهم را مشخص می کند. پیچشش هم منطق خود را دارد. تصویری که در شکل زیر میبینید خارج از عرف رخ داد.


کاذر

پس بیاید فرض کنیم دقت کنید "فرض کنیم" گروهی این سهم را بالا بردند، عده ای مثل من با دیدن این اتفاق عطای سودش را به لقایش بخشیدیم و خارج شدیم اما عده ای سوار موج شدند و رفتند تا اینجا که هستیم!! حال چه کنیم که از هدف آن گروه باخبر بشویم و یا به عبارتی بازی خوانی کنیم و زود تر از آن گروه تشخیص دهیم که کجا خارج شویم. رسم معمول بر این است که پس از یک صعود سنگین منتظر یک خبر خوب باشیم!!! خبر خوبی که دست کمی از خبر بد ندارد!! مثلا خبری مانند معامله بلوکی یا فروش زمین یا فروش شرکت های تابعه و از این دست اخبار که دست بر قضا در کاذر شایعه معامله بلوکی در حدود 900 تومان به شدت به گوش می رسد!!! در حقیقت باید بتوانند حجم معاملات سهم را بالا ببرند تا با آمدن این خبر و هیجان خریدش توسط حقیقی های بی خبر، سهم را در حجم بالا تقدیم به صف های خرید نمایند. شاید بعد از آن یکی دو روزی سود دهد اما قطعا بابت این صعود، اصلاح خواهد کرد!! بنابراین معاملات و اخبار سهمتان را به شدت دنبال کنید که مبادا از قافله جا بمانید...

این تحلیل صرفا نظر کافه بورس می باشد و مسئولیت نگهداری یا فروش سهم بر عهده شماست.

  • ۹۳/۰۸/۱۳

کاذر

نظرات (۱)

  • محمد عمادی
  • تحلیل ترسناکی بود برای منی که از این سهم زیاد دارم و تلنگری برای فکر بیشتر
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی