کافه بورس

آموزش و تحلیل بورس تهران

کافه بورس

آموزش و تحلیل بورس تهران

نرم افزار مدیریت سبد سهام بان

افزونه تابلو خوانی MetaTSE

بورسدان

دسترسی سریع

تمدید اعتبار کد فعالسازی نرم افزار سهامبان

نرم افزار مدیریت سبد سهامبان

نرم افزار هوشمند مدیریت سبد سهامبان

مناظره بورسی در شبکه یک

جمعه, ۹ آبان ۱۳۹۳، ۰۲:۲۱ ب.ظ
برنامه مناظره شبکه یک سیما در روز جمعه 93/08/09 به مسائل مهم بازار سرمایه و روند شاخص اختصاص داده شده و طی آن دو نماینده مجلس به همراه دو مدیر بورسی و یک کارشناس به مناظره خواهند پرداخت.

 برنامه مناظره شبکه یک سیما برای روز جمعه 9 آبان به بررسی مهمترین مسائل و شرایط بازار سرمایه و روند شاخص خواهد پرداخت و طی آن دو نماینده مجلس به همراه دو مدیر بورسی و یک کارشناس به مناظره خواهند پرداخت.

این برنامه که دارای ببینندگان متعدد و متخصص هر حوزه است ، ساعت 16:35 دقیقه فردا به طور زنده پخش خواهد شد و طی آن فعالان بازار سرمایه می توانند در نظر سنجی برنامه شرکت کنند.

بررسی های بورس پرس نشان می دهد در این برنامه محمد حسن نژاد نماینده شهرستان های مرند و جلفا در مجلس و از فعالان قدیمی بازاسرمایه (مانند مدیرعاملی کارگزاری رضوی ...)، نادر قاضی‌پور نماینده ارومیه و از منتقدین مسائل اقتصادی ، علیرضا عسکری مارانی (مدیرعامل سرمایه گذاری ملی ایران و از کارشناسان ارشد بازار) به نمایندگی از فعالان ، سیدعلی حسینی (مدیرعامل بورس انرژی و معاون سابق سازمان بورس  و اوراق بهادار ) به نمایندگی از بورس ها و همچنین بهمن آرمان (رئیس اسبق اداره مطالعات و بررسی‌های اقتصادی بورس تهران ) به عنوان کارشناس و استاد دانشگاه ، مهمترین عوامل و مسائل موثر بازار سرمایه و شاخص ها را به بحث و مناظره خواهند گذاشت.

براساس این گزارش، برگزاری چنین برنامه هایی مخصوصا" به صورت زنده و با حضور منتقدان و مسئولان و کارشناسان می تواند نقش مهمی در افزایش شفافیت و رفع ابهامات حاکم بر بازار سرمایه و اتخاذ تصمیم بهتر دولتمردان و مسئولان و سرمایه گذاران خواهد داشت.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی